Monday, February 9, 2009

pulpa kayu

hari itu, javis koker ada menelefon saya..katanya mahu mengajak saya mengusahakan satu projek..setelah berbincang lebih kurang, jadi saya mengusahakan satu video sebagai contoh..tetapi semua kerja di lakukan oleh saudara heri kita, seorang pendekar melayu asli. dengan usaha murni beliau, video ini dapat di siapkan, tetapi hanya separuh sahaja yang dapat di tayangkan di sini. kerna saya khuatir saudara javis berbunyi kelak..saksikan lah..

video

8 comments:

farridhusin said...

credit untuk saudara Heri. harap hang mesti tak best! haha.. dabeh!!!

thomatoes said...

haha..heri dia pendekar dowh..semangat kental..melayu takkan hilang di dunia..gua lain, gua melayu betul..duk me'layu' je la..

sak~ said...

hebat

BOOTE said...

oh dabeh guling...saya suka! :)

ismail said...

maskot primary boleh jadi ni! dah kabo king?

jonantik said...

'seorang pendekar melayu asli'

lu memang 'solid' beb.
tapi apa 'pesen' satu bulan tak update?'cilakak'.boleh 'kelahi' macam ni.'makwe-makwe' dah tunggu tu..

pipiyapong said...

Usaha macam ni yang kita mahu...retarrrrrddd.

Saya said...

uishh..geram giler tgk mende alah warna kuning tu gerak2..rase mcm nak picit jer..

~papehal memang smart r video nih~