Wednesday, February 4, 2009

rantai kunci

minggu lepas, saya ada berjalan ke teluk chempedak. sengaja mahu memerhatikan gelagat manusia serta liuk lenggok pepohon. mengikut reputasi, teluk chempedak ini hanyalah tempat kunjungan orang-orang yang datang dari luar daerah kuantan sahaja kerna penduduk kuantan tidak lah berahi untuk ke sini memandangkan gerai-gerai yang terdapat di sekitar pantai menjual barang-barang yang rapu.

tetapi saya terpandang seorang brader yang menjual keychain, tetapi bukan keychain sembarangan, ini keychain yang anda boleh kastem (customize kot?). maksudnya, anda boleh minta apa yang hendak di tulis dan brader tersebut akan memotong ayat-ayat ataupun nama anda dengan variasi font ataupun stail. saya terpanggil untuk bertanyakan adakah beliau boleh memotong apa yang saya lukis.

pendek cerita la, ini hasilnya. ini prototaip. haha.....





4 comments:

BOOTE said...

syabas thom. saya bangga. dabeh juga dekat dengan saya. hihi! mahu lagi produk lain...... :)

Mohd Farrid Husin said...

ceh!
bila aku pi kuantan
hang di ipoh pulak.

haishh!

Unknown said...

daabeh.. lagi beh klu abg dabeh dapat pakai KAMERA CANGGIH... LETUP BEB.. HHEHEHEE.. salam perkenalan abg huhu..hahahhaha..

thomatoes said...

mau produk lain? ada lagi ni..sedang di usahakan..heheh..hm..mungkin jodoh kita tidak kesampaian farrid, apakan daya, tidak ketemu kita di kuantan tempoh hari. hechty, kamera canggih tu macamana eh? saya guna phone kamera sahaja ini kerna kebetulan kamera saya yang kurang canggih tertinggal di rumah, itu pun phone milik cik boote kerna saya tidak mempunyai phone berkamera.