Wednesday, April 22, 2009

YAY art

hei.sudah lama tiada update.saya ada mengusahakan satu conteng-contengan dan menyertai ntah apa kompetisi ini..ini adalah makhluk yang masih belum bernama..ada sesiapa mempunyai ide?. saya lihat ianya sudah seakan-akan The Smurf. sekiranya sesiapa ada berminat, silalah YAY! di sini dan sini, bagi menyokong hasil kerja saya. terima kasih



dabéh masih lagi dalam hiatus.ntah pendekar itu ada kerja apa tiada lagi mengusahakan video dabéh ini. saya? saya tak rajin hendak menggerakkan tanah liat sebanyak 500 kali bagi animasi selama 15 saat. haha..

3 comments:

jon said...

YAY!

Ashiqin Shamsuri said...

suka Dabeh. Sgt comel.

Kalau buat soft toys untuk dabeh, aku beli.

Or Talk Cap A City Ran Daa~ said...

hai! blog ni kool! love the mushroom people.

btw, gld to know you.